Πέμπτη 22 Μαρτίου 2012

Μια Ζωή Σε 40 Απαντήσεις: Κατερίνα Αγγελάκη Ρουκ

Ποια είναι η εικόνα που έχετε για την απόλυτη ευτυχία; Να μην έχω καμία υποχρέωση, να κάνω αυτά που θέλω, ηρεμία, ησυχία, σκέψεις, σημειώσεις και ξεκούραση, πριν την τελική ξεκούραση.
Ποιος είναι ο μεγαλύτερος φόβος σας; Φοβάμαι γιατί είμαι μόνη μου, μην πέσω, γιατί αν πέσω, δεν έχω κανέναν να με σηκώσει.
Ποιο εν ζωή πρόσωπο εκτιμάτε περισσότερο; Τον Τίτο Πατρίκιο.
Σε ποιο πράγμα προδώσατε τον εαυτό σας και μετανιώνετε περισσότερο γι’ αυτό; Δεν έχω προδώσει ποτέ, είναι ένα από τα ελάχιστα πράγματα για τα οποία είμαι περήφανη.
Για ποια προδοσία του εαυτού τους οικτίρετε τους άλλους; Δεν κρίνω τους άλλους.
Ποιο εν ζωή πρόσωπο σιχαίνεστε περισσότερο; Σιχαίνομαι αυτούς που σιχαίνονται τους άλλους.
Ποιο είναι το αγαπημένο σας απόφθεγμα; “To be, or not to be?”
Τι νοσταλγείτε περισσότερο; Τα νιάτα μου.
Ποιο είναι το πιο εξωφρενικό πράγμα που έχετε κάνει; Εάν εξωφρενικό σημαίνει ριψοκίνδυνο, τότε έχω κάνει πολλά.
Ποιο είναι το αγαπημένο σας ταξίδι; Το ταξίδι μου στην Αμερική.
Ποια θεωρείτε την πιο υπερεκτιμημένη αρετή; Τη δημοσιότητα.
Ποιο είναι το ιδιαίτερο χαρακτηριστικό σας; Η ντομπροσύνη.
Ποιο χαρακτηριστικό προτιμάτε περισσότερο σε κάποιον; Την απλότητα και την γλυκύτητα.
Τι θεωρείτε πιο σημαντικό στους φίλους σας; Την ευθύτητα.
Ποια είναι η καλύτερη συμβουλή που σας έχουν δώσει; Σε ένα γράμμα που μου είχε στείλει ο νονός μου Νίκος Καζαντζάκης “ κλωσσοπούλι του Παρνασσού μην με ντροπιάσεις”
Πότε κλάψατε για τελευταία φορά; Δεν θυμάμαι, θέλω να κλάψω και δεν βγαίνουν δάκρυα.
Ποιος είναι ο μεγαλύτερος μύθος για τη διασημότητα; Η σημασία της.
Διαλέξτε πέντε λέξεις που περιγράφουν τον εαυτό σας; Καρδιά, υγεία, έρωτας, φύση, φιλία.
Ποιοι είναι οι δύο καλύτεροί σας φίλοι; Ο Νίκος και ο Γιάννης
Ποια μουσική θα θέλατε να παίξουν στην κηδεία σας; Mozart.
Τι θεωρείτε ως έσχατο βαθμό δυστυχίας; Την αρρώστια.
Πού θα θέλατε να ζείτε; Εδώ που ζω και κυκλοφορώ.
Ποια είναι η αγαπημένη σας απασχόληση; Το γράψιμο και το διάβασμα.
Σε ποιες περιπτώσεις λέτε ψέματα; Όταν κάτι αφορά τα μυστικά των άλλων.
Τι απεχθάνεστε περισσότερο στην εμφάνισή σας; Δεν ήμουν ποτέ ωραία, αλλά τώρα μισώ τα σημάδια του χρόνου.
Ποιες λέξεις ή φράσεις χρησιμοποιείτε υπερβολικά; Ενσυνείδητα δεν επανάλαμβάνομαι, υποσυνείδητα δεν ξέρω. Ας το κρίνουν οι άλλοι.
Τι ή ποιον αγαπάτε περισσότερο στη ζωή σας; Το πρόσωπο που αγαπάω περισσότερο είναι ο άνδρας μου που πέθανε.
Για ποιο πράγμα μετανιώνετε περισσότερο; Δεν μετανιώνω.
Πότε και πού υπήρξατε ευτυχισμένης; Θεωρώ τον εαυτό μου τυχερό που έζησα μια ζωή με τους δικούς μου όρους.
Ποιο ταλέντο θα θέλατε να είχατε; Αυτό που έχω.
Ποιοι είναι οι αγαπημένοι σας συγγραφείς; Θα αναφέρω ποιητές: Γιώργος Σεφέρης, Οδυσσέας Ελύτης, Σαρλ Μπωντλαίρ και ένα σωρό άλλοι
Ποιος είναι ο αγαπημένος σας φανταστικός ήρωας; Η Άννα Καρένινα.
Ποιοι είναι οι πραγματικοί ήρωες σας; Οι επιζώντες.
Ποια είναι τα αγαπημένα σας ονόματα; Αλέξης, Αντώνης, Κατερίνα, Ελένη.
Τι απεχθάνεστε περισσότερο; Το ψέμα.
Ποια είναι η παρούσα διανοητική σας κατάσταση; Ακόμα βαστάει ο νους.
Αν μπορούσατε να αλλάξετε κάτι στον εαυτό σας, τι θα ήταν αυτό; Την ηλικία μου.
Aν μπορούσατε να αλλάξετε κάτι στην οικογένεια σας, τι θα ήταν αυτό; Τίποτα.
Ποια θεωρείτε τη μεγαλύτερή σας επιτυχία; Το ότι έχω γράψει μερικά καλά ποιήματα.
Αν μπορούσατε να διαλέξετε πώς να επιστρέψετε στη ζωή, τι θα θέλετε να είστε; Αυτό που είμαι τώρα, πάλι από την αρχή.
Η ποιήτρια απαντάει στο ερωτηματολόγιο του Προυστ για το lifo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: